View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
garo Bodhisattva
|
Posted: Thu Mar 13, 2003 3:43 pm Post subject: sorry voor het omhoogbrengen van oude topics |
|
|
Ik heb zojuist alle berichten in het hele Dutch Gentoo Forum bekeken (ik heb teveel tijd) en sommige fouten aangepast, nutteloze/dubbele posten verwijderd, engelse vertaald, enz.
Ik heb ook soms bij oude topics waar ik het nodig vond nog een bericht bijgeplaats. Deze zijn daardoor terug vanboven op de lijst gekomen terwijl weinigen ze nog lezen. Hiervoor wil ik mij excuseren en aangezien ik nu al de oude berichten heb gelezen zal dit niet meer gebeuren.
Ik hoop dat het niet teveel stoort. _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
foser Retired Dev
|
Posted: Thu Mar 13, 2003 10:29 pm Post subject: |
|
|
ach dan is er tenminste iemand actief hier _________________ Gentoo Gnome Desktop team |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Thu Mar 13, 2003 10:53 pm Post subject: |
|
|
Spijtig dat ik hiervoor niet betaald wordt
START SPAM
Niemand geintresseerd in een werkloze geek voor deeltijds werk, kent unix en windows systemen, spreekt perfect Nederlands en Engels, kent ook Frans, heeft spijtig genoeg geen enkel waardevol diploma (Ik volg nu een deeltijdse cursus pc-technieken, om toch iets of wat diploma te hebben...).
STOP SPAM
START ZELFBEKLAG
Ironisch eigenlijk, ik ken unix & windows als de beste, maar ik moet toch een cursus volgen om in office te leren werken en te basis leren over netwerken maken en computers herstellen.
Ik had beter mijn best moeten doen op school...
STOP ZELFBEKLAG _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
Stuartje Apprentice
|
Posted: Fri Mar 14, 2003 10:15 pm Post subject: |
|
|
Kun je niet gewoon een diploma halen zonder cursus te volgen? |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Fri Mar 14, 2003 11:00 pm Post subject: |
|
|
Ja, maar ik koos voor de cursus om "werkervaring" op te doen, enigste informatica werkervaring die ik heb is 2 weken vakantiewerk op een informaticadienst van een ziekenhuis. Ik heb nu 1 dag op de week les en 4 dagen op de week zou ik moeten werken, maar ik ben nog steeds werk aan het zoeken. _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
|