View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
xaman n00b
Joined: 17 Jun 2005 Posts: 25 Location: Vallès Oriental - Països Catalans
|
Posted: Sat Sep 10, 2005 4:06 pm Post subject: [CAT] Hi ha alguna mena de synaptic pel portage? |
|
|
He instal·lat el paquet de Tikiwiki, apache i tot això sense problemes (em sembla).
Ara em trobo que no se ben bé on s'ha instal·lat els arxius de cada paquet. Tikiwiki s'hauria d'instal·lar per allà a /var/www/localhost/htdocs/tikiwiki/ però hi ha una carpeta buida... de fet potser serà millor que em descarregui tikiwiki a seques i el desenpaqueti allà però ho he provat per veure quines dependències em demanava.
Hi ha alguna mena de synaptic pel portage per veure què instal·la cada paquet i on, quin paquets hi ha instal·lats i quins no? o si no existeix on hi ha algun arxiu on en quedi constancia?
Gracies de nou! _________________ No pots separar pau de llibertat perquè ningú pot viure en pau a no ser que tingui la seva llibertat. Malcom X
Visiteu http://www.focnou.org Portal de l'EI en construcció. Està obert a propostes i col·laboracions! |
|
Back to top |
|
|
quelcom Guru
|
Posted: Sat Sep 10, 2005 6:56 pm Post subject: Re: [CAT] Hi ha alguna mena de synaptic pel portage? |
|
|
xaman wrote: |
Hi ha alguna mena de synaptic pel portage per veure què instal·la cada paquet i on, quin paquets hi ha instal·lats i quins no? o si no existeix on hi ha algun arxiu on en quedi constancia?
|
Crec que equery es lo que necessites (està dins de gentoolkit). Especifico el 'crec' ja que ni idea del que fa synaptic.
Per exemple: per vere que instal.la un paquet doncs equery files <paquet>
La forma 'guarra' i ràpida de vere que tens instal.lat es fer un cop d'ull per /var/db/pkg/
Salut! |
|
Back to top |
|
|
simkin Apprentice
|
|
Back to top |
|
|
|