View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
enboig n00b
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 6:27 pm Post subject: [CAT] experiencies amb distcc |
|
|
hola, després de provar gentoo amb el meu pc de sobre taula estava pensant de posar-lo en el portàtil que tinc (ara funciona amb debian/knoppix), però és una mica limitat de recursos i no em voldria passar la vida compilant. He llegit una mica sobre distcc i sembla interessant, algú ho ha provat? En el meu cas el portàtil va a 700mhz i els dos ordenadors que utlitizaria per "ajudar" a compilar a 1600 i 1900.
gràcies als que em contesteu, i també als que llegiu |
|
Back to top |
|
|
Raharu n00b
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 9:41 am Post subject: |
|
|
Jo ho he fet i es tan senzill com instalar distcc a totes les màquines, conectarles en red, arrancar el dimoni (distcc). Tan sols has de configurar portage per a que empre distcc sempre que siga possible (FEATURES="distcc") i configurar una variable amb la llista de hosts que poden compilar. Per a entrar en detalls, el millor es que li pegues una ullada al HOWTO de gentoo:
http://www.gentoo.org/doc/es/distcc.xml
Salut |
|
Back to top |
|
|
mad93 Apprentice
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:35 pm Post subject: |
|
|
Un altre que ho ha aconseguit!!
Una bona prova és compilar el xmame per exemple. Tot i així en bootstrap no m'ha funcionat (un k5 porta un dia compilant el kernel i encara no ha acabat...), però deprés d'instal·lar el bàsic ja el configuraré amb l'altre mètode per no morir-me isntal·lant el programari |
|
Back to top |
|
|
|