View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Oortje n00b
|
Posted: Mon Sep 02, 2002 6:51 pm Post subject: Probleem met evolution (Gnome?) |
|
|
Sinds vandaag heb ik problemen met evolution. Letters die ik intyp verschijnen soms niet, en als ik soms een '(' typ dan verandert de focus van het window bijvoorbeeld naar het Subject veld. Ik gebruik verder geen Gnome apps behalve evolution, en KDE lijkt geen problemen te geven. Eerst al een emerge van evolution maar dat hielp niet. Nu maar een Code: | emerge `qpkg -I -nc | grep gnome` |
Probleem is natuurlijk dat ik niet precies weet na welke emerge de fout is ontstaan. Ik vermoed nu na de emerge problemen met bash toen iedereen al die rare meldingen kreeg:
Code: | -bash: Symbol `emacs_standard_keymap' has different size in shared object, consider re-linking |
Maar dat is een zwak vermoeden.
Ik ben benieuwd. De bovenstaande emerge duurt nog wel een tijdje ... _________________ "All idealism is falsehood in the face of necessity." -- Nietzsche |
|
Back to top |
|
|
Oortje n00b
|
Posted: Tue Sep 03, 2002 8:14 am Post subject: Niet meer reproduceerbaar |
|
|
Vanochtend toen ik opstond was 'ie klaar met de emerge en ik kan het probleem nu niet meer reproduceren. Einde verhaal _________________ "All idealism is falsehood in the face of necessity." -- Nietzsche |
|
Back to top |
|
|
|