View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stuartje Apprentice
|
Posted: Fri Jan 03, 2003 7:22 pm Post subject: [KDE] Konsole ziet er niet uit. |
|
|
Kheb dees dus ook al op GoT - NOS gepost zonder al te veel oplossingen en om dit nu in het engels uit te leggen, kzie da ook nie echt zitten...
Ik heb er een week, jawel een week over gedaan om kde-3.0.5a te compileren, maar nu ziet mijn konsole er echt afgrijselijk uit.
Mijn prompt neemt 1/3 van de totale breedte in en het lettertype is niet om aan te zien.
Ik dacht eerst dat het iets met mijn themes te maken heeft maar ik ben in Control Center gaan kijken en als ik probeer te veranderen van theme zegt ie:
Theme does not contain a .themerc nor a .theme file.
Iemand suggesties? |
|
Back to top |
|
|
Roel n00b
Joined: 09 Apr 2002 Posts: 31 Location: Helmond, The netherlands
|
Posted: Sat Jan 04, 2003 2:20 am Post subject: |
|
|
Probeer eens je ~/.kde weg te halen? Anders even bij de instellingen van Konsole kijken of je ergens een lettertype kunt instellen...
Zijn de fonts verder in kde wel goed ? _________________ Woei. |
|
Back to top |
|
|
Stuartje Apprentice
|
Posted: Sat Jan 04, 2003 11:19 am Post subject: |
|
|
Roel wrote: | Probeer eens je ~/.kde weg te halen? Anders even bij de instellingen van Konsole kijken of je ergens een lettertype kunt instellen...
Zijn de fonts verder in kde wel goed ? |
Nee, de rest van de fonts is ook niet meer wat het geweest is |
|
Back to top |
|
|
H-Pi Apprentice
|
Posted: Sat Jan 04, 2003 4:31 pm Post subject: |
|
|
toch iets vaags met je fonts dan, is fontconfig of xft wel goed geinstalleerd? (ben ff vergeten wat er in dat GoT-topic allemaal is opgenoemd)
wow, negenenzestig posts |
|
Back to top |
|
|
Stuartje Apprentice
|
Posted: Sat Jan 04, 2003 7:10 pm Post subject: |
|
|
H-Pi wrote: | toch iets vaags met je fonts dan, is fontconfig of xft wel goed geinstalleerd? (ben ff vergeten wat er in dat GoT-topic allemaal is opgenoemd)
wow, negenenzestig posts |
Ik denk het wel. Dat heeft altijd allemaal goed gewerkt.
BTW: Het deleten van die ~/.kderc helpt nie |
|
Back to top |
|
|
|