View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mad93 Apprentice
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 6:42 am Post subject: [CAT][X]Fonts massa petites |
|
|
Tinc una pantalla 15,4 panoràmica amb una resolució de 1680x1050, que em va perfecte, però m'agradaria fer la lletra un xic més gran (en el firefox algunes planes em mostren una font minúscula), es possible canviant res de xorg.conf, o he de canviar a una altra resolució? |
|
Back to top |
|
|
Corellian n00b
|
Posted: Mon May 16, 2005 4:52 pm Post subject: |
|
|
Quan veus les fonts massa petites, al Firefox, pots provar de fer "Ctrl Alt +" o "Ctrl Alt -" per fer més gran o més petita les fonts de les webs que visites.
Si et refereixes al GUI (la interfície gràfica d'usuari), hi ha un excel·lent article al Wiki de Gentoo que parla sobre Firefox i les fonts. (També per posar-li antialiasing, etc.) Segur que et serveix per definir-li un tamany més gran per defecte.
Salut! _________________ GPG Key-ID: 0x564903FA - Jabber ID: corellian@swissjabber.ch |
|
Back to top |
|
|
mad93 Apprentice
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:37 pm Post subject: |
|
|
Perdona, però no trobo la ruta a la wiki, wiki.gentoo.org no em funciona ^^ Em podries dir on puc trobar l'artícle?
El ctrl + i - ja ho faig servir, però m'agradaria que no ho hagués d'estar fent constantment. Cal dir que la font extremadament petita varia en funció de la web que visito.
Gràcies. |
|
Back to top |
|
|
quelcom Guru
|
|
Back to top |
|
|
mad93 Apprentice