View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mad93 Apprentice
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 6:50 pm Post subject: [CAT]Firefox i Kvirc no surten en català |
|
|
Hola, doncs el que posa al títol. Tant el Kvirc com el firefox em surten en anglès quan la resta del sistema està en català. Això em passa en el sobretaula, en el portàtil no és així, així que deu ser alguna cosa que m'he deixat de posar.
En ambdos màquines tinc la variable $LINGUAS que val "ca". |
|
Back to top |
|
|
simkin Apprentice
|
Posted: Sat Jul 23, 2005 4:34 am Post subject: |
|
|
Jo el firefox el tinc localitzat amb el paquet d'idioma i l'extensió per a seleccionar idioma, que jo sapigue no es pot fer d'altra manera. Mira la pàgina del projecte de localització, allí estan ambdues coses. El Kvirc ni sé el que és, ho sento ;P |
|
Back to top |
|
|
mad93 Apprentice
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 9:24 am Post subject: |
|
|
El cas és que veig que també passa amb el kvirc, és a dir, que em deu passar amb tot el que no té relació amb el kde...
Tinc el firefox amb pluggin multiidioma i amb el català triat, però res, surt en anglés. Altrament el que deia era si hi havia alguna variable per a definir l'idioma del sistema que m'estigui deixant.
Solucionat, gràcies simkin, el problema està en que m'he saltat moooltes coses per fer a la meva instal·lació (només havia fet el que deia el handbook) i em faltava aplicarhttp://www.gentoo.org/doc/en/guide-localization.xml |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|