View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
themacboy n00b
|
Posted: Mon May 02, 2005 3:10 pm Post subject: [CAT] Yo, gentoo y un ratoli de 8 butons. |
|
|
Bon dia tinc uan problematica irresoluble crec jo, pero tot i aixi m'agradaria exposarla.
Es tracta de que disposo de un mouse molt maco, es optic, inalambric y te 8 botons incloses les funcions de la roda, son el tipic boto esquerra, boto dret boto de la roda o central, les dues funcions de la roda per anar a dalt i abaix, un segon boto central i dos botons laterals.
El tema es que al windows no tinc cap problema de configuracio, pero en linux no puc disposar de la funcionalitat extra qeu em poden donar el segon boto central i els dos laterals.
He estat regirant per tot arreu buscant informacio pero la que trobo no representa ven be el meu problema i la que mes coherent e trobat es aquesta que ja em conec casi de memoria lletra per lletra:
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Mouse_Nav_Buttons
De aquest article he deduit que el meu mouse deuria enviar una serie de events per a cada una dels botons que te. Pero alhora d ela veritat e pasa el seguent:
- Si deixo com a driver el IMPS2:
El segon boto central envia el event com si fos el 1, es a dir boto esquere.
El priemr boto lateral envia el event com si fos el 3, es a dir boto dret.
El segon boto lateral envia el event com si fos el 2, es a dir boto central.
Per tant es imposible per al imwheel el poder asignar funcions diferenciades per a aquest botons, ja que ell els veu com duplicats simplement, per entendrens ell ni sap que existeixen pel que veig.
- Si deixo com a driver el ExplorerPS/2:
Dons aqui el que pasa es que dos botons no son ni tan sols reconeguts i per tant no creant cap event i el altre crea el mateix event que el boto 1, per tant tampoc puc aprofitar i asignarli altre funcio.
Que em podrieu indicar si restic fent alguna cosa malament, o si alguna cosa no he entens correctamet?
Quins altres drivers de mouse puc probar apart dels dos esmentats? potse aquest no son adecuats pr al meu mouse?
Vinga gracies a tots. |
|
Back to top |
|
|
mad93 Apprentice
|
Posted: Thu May 05, 2005 6:46 am Post subject: |
|
|
Al final no has dit quin mouse tens
Has mirat si està llistat com a soportat pe'ls drivers que has provat el teu ratolí? |
|
Back to top |
|
|
themacboy n00b
|
Posted: Thu May 05, 2005 11:29 am Post subject: |
|
|
gluppsss perdo quina animalada jajaja amb tanta preocupacio m'he dixat el ems important jejeje bueno el mouse es un Logitech Cordless Click! Plus, el pots veure a:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/ES/ES,CRID=2135,CONTENTID=8463
I evidentment la gent de logitech a la que sent linux es renten les mans dient que ells no donen suport a aquest SO i que a les especificaciones de la caixa posa els SO soportats.
Jo crec que he probat tots els drivers ja, tot i que no estic segur de coneixels tots ni de saberlso configurar tots be.
Merci |
|
Back to top |
|
|
Stolz Moderator
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|