View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kasumi_Ninja Veteran
|
Posted: Tue May 08, 2007 5:00 pm Post subject: Garantie vervalt als je Linux installeert op HP laptops |
|
|
Staat deze maand in de 'Linux Magazine' (pagina 7). Zie hier voor een samenvatting: https://forums.gentoo.org/viewtopic-p-4046734.html#4046734
Is echt belachelijk! _________________ Please add [solved] to the initial post's subject line if you feel your problem is resolved. Help answer the unanswered |
|
Back to top |
|
|
durian Guru
|
Posted: Thu May 10, 2007 8:24 pm Post subject: |
|
|
die komen dus ook op mijn banlijst, naast oa. Sony :)
-peter |
|
Back to top |
|
|
Sub Zero n00b
Joined: 20 Jul 2006 Posts: 52 Location: Belgium :: Geraardsbergen
|
Posted: Tue May 15, 2007 8:45 pm Post subject: |
|
|
Hu?!? Das echt te zot voor woorden toch :-/ _________________ Homo sapiens non urinat in ventum |
|
Back to top |
|
|
Kasumi_Ninja Veteran
|
Posted: Tue May 15, 2007 8:52 pm Post subject: |
|
|
Ja is wel vreemd. Normaliter staat HP wel bekend om zijn goede support voor open source. Heb gister trouwens de klantenservcie gebeld om een refund te vragen voor Visa oem. Ik ga niet akoord met de MS licentie en volgende dezefde licentie heb ik dan recht op een refund. |
|
Back to top |
|
|
durian Guru
|
Posted: Wed May 16, 2007 8:39 am Post subject: |
|
|
Aniruddha wrote: | Ja is wel vreemd. Normaliter staat HP wel bekend om zijn goede support voor open source. Heb gister trouwens de klantenservcie gebeld om een refund te vragen voor Visa oem. Ik ga niet akoord met de MS licentie en volgende dezefde licentie heb ik dan recht op een refund. | En, wat zeiden ze? krijg je een refund?
-peter |
|
Back to top |
|
|
Kasumi_Ninja Veteran
|
Posted: Wed May 16, 2007 11:25 am Post subject: |
|
|
durian wrote: | Aniruddha wrote: | Ja is wel vreemd. Normaliter staat HP wel bekend om zijn goede support voor open source. Heb gister trouwens de klantenservcie gebeld om een refund te vragen voor Visa oem. Ik ga niet akoord met de MS licentie en volgende dezefde licentie heb ik dan recht op een refund. | En, wat zeiden ze? krijg je een refund?
-peter |
Ze bellen me erover terug.
P.S.
Mooi land Zweden. Ben zelf regelmatig naar Goteborg geweest . |
|
Back to top |
|
|
durian Guru
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:53 pm Post subject: |
|
|
Aniruddha wrote: | durian wrote: | En, wat zeiden ze? krijg je een refund? |
Ze bellen me erover terug. |
Ik ben benieuwd!
Aniruddha wrote: | P.S.
Mooi land Zweden. Ben zelf regelmatig naar Goteborg geweest :). |
Daar heb ik een aantal jaren gewoond en gewerkt!
-peter |
|
Back to top |
|
|
ketjap Tux's lil' helper
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 5:11 pm Post subject: |
|
|
Ik heb laatst nog mijn kapotte hp laptop met gentoo erop naar hp opgestuurd. Ze hebben keurig het moederbord vervangen en weer terug gestuurd zonder iets in rekening te brengen. In hoe verre het dan een policy van ze is of dat het incidenteel is voorgekomen....?? |
|
Back to top |
|
|
koenderoo Guru
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 514 Location: Zwolle, The Netherlands
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 7:11 pm Post subject: |
|
|
Zullen ze op mijn werk leuk gaan vinden. We werken met bijna alleen maar HP laptops en een redelijk groot deel hiervan is inmiddels van een Linux distro voorzien. _________________ webmaster van www.koenderoo.nl |
|
Back to top |
|
|
Treggats n00b
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 7:38 pm Post subject: |
|
|
In de link die in de TS staat wordt vermeld dat het niet klopte, er wordt gezegd dat de Technische Dienst zei dat ze er niet naar kijken als er geen windows op staat. _________________ /* Insert funny quote */ |
|
Back to top |
|
|
|