View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
houtworm Guru
Joined: 08 Mar 2003 Posts: 391 Location: Den Haag, Netherlands
|
Posted: Mon May 28, 2007 10:13 am Post subject: thunderbird behoud beleid [solved] |
|
|
Iedere keer als ik thunderbird opnieuw opgestart heb, zijn mijn instellingen weg van het behoud beleid. Ik weet ff niet hoe je dat in het engels noemt, vandaar dat ik het hier vraag.
Dus van de instellingen van een map kan ik opgeven hoe de berichten bewaard moeten worden. Van sommige mappen hoeft dat maar 3 dagen te zijn, maar na opnieuw opstarten staat daar weer gewoon [x]serverinstellingen
Heeft iemand een idee hoe ik deze instellingen permanent kan maken?
Ik gebruik nu nog thunderbird 1.0.5.10 omdat er dingen fout gingen met 2.0 _________________ niemand is onbekwamer, dan een timmerman zonder hamer
Kees
Last edited by houtworm on Wed May 30, 2007 10:10 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Wed May 30, 2007 1:56 pm Post subject: Re: thunderbird behoud beleid |
|
|
houtworm wrote: | Iedere keer als ik thunderbird opnieuw opgestart heb, zijn mijn instellingen weg van het behoud beleid. Ik weet ff niet hoe je dat in het engels noemt, vandaar dat ik het hier vraag. |
Ik gebruik zelf geen thunderbird dus ik weet het niet. Als niemand anders het weet hier, gebruik dan de term "configuration settings" op de eng-talige fora. _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
houtworm Guru
|
Posted: Wed May 30, 2007 9:26 pm Post subject: |
|
|
Nou ik heb zoiets al eens gezocht zonder succes
Ik heb het toch maar bij forums.mozillazine.org gepost.
Bedankt voor de reactie! _________________ niemand is onbekwamer, dan een timmerman zonder hamer
Kees |
|
Back to top |
|
|
houtworm Guru
|
Posted: Wed May 30, 2007 10:09 pm Post subject: |
|
|
Probleem is opgelost door het deleten van de localstore.rdf file
Die was blijkbaar corrupt. _________________ niemand is onbekwamer, dan een timmerman zonder hamer
Kees |
|
Back to top |
|
|
|