View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
garo Bodhisattva
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 10:58 am Post subject: Gezocht : goede gratis shell account |
|
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede gratis shell account.
(bekijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Shell_account of http://en.wikipedia.org/wiki/Shell_account als je niet weet wat een shell account is)
Wat bedoel ik met 'goede' ?
-90% uptime of meer
-1GB quota of meer
-3 backgroundprocessen of meer toegelaten
-Al het verkeer naar buiten is toegelaten (e-mail mag geblokt zijn (als ze bang zijn voor spam))
Is er iemand die mij zoiets kan aanraden (of is er iemand die zelf een systeem draait dat bijna altijd aanstaat waar ik een account op kan krijgen) ? _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
koenderoo Guru
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 514 Location: Zwolle, The Netherlands
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:27 am Post subject: |
|
|
Niet dat ik je kan helpen aan een shell-account, maar een van de eerste vragen die bij mij opkomt is: wat zijn de bedoelingen?
Lijkt mij verstandig dat je die vraag nog beantwoord, anders zouden gelijkgestemden mét continu draaiende server wel eens kunnen afhaken. Zonde als je een heel nobel streven hebt.
Edit: dit wel eens bekeken? http://www.red-pill.eu/freeunix.shtml _________________ webmaster van www.koenderoo.nl |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:52 pm Post subject: |
|
|
de honger in de wereld oplossen en overal vrede !
Nee,voornamelijk mijn netwerk van buitenaf testen, checken of de firewall ok is, of de webservers de juiste dingen laten zien,...
Een irssi draaien die onmiddelijk mijn nick aanneemt als ik mijn verbinding verlies in een netwerk zonder nickserv.
Grote bestanden downloaden die ik dan in stukjes naar mij thuis kan sturen.
en nog wat dingen waar ik nu niet zo direct kan opkomen. _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
ilm2 n00b
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 1:03 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Een irssi draaien die onmiddelijk mijn nick aanneemt als ik mijn verbinding verlies in een netwerk zonder nickserv.
Grote bestanden downloaden die ik dan in stukjes naar mij thuis kan sturen.
en nog wat dingen waar ik nu niet zo direct kan opkomen. |
5gb bestanden ofzo ?
das al bijna hosting met ssh access... nee dat is hosting met ssh access |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 3:59 pm Post subject: |
|
|
Hm, vergeet ik er bijna bij te zeggen: Ik zoek wel een gratis shell account, maar ik wil best wel een shell account op een systeem van mij in de plaats geven. _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
polle Veteran
|
|
Back to top |
|
|
Rainmaker Veteran
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 12:39 am Post subject: |
|
|
XS4ALL biedt dit volgens mij standaard voor al hun abbonnees. Misschien dat jouw provider ook zoiets heeft? _________________ If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit. |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 7:30 am Post subject: |
|
|
Vergeet het maar, Belgische providers zijn op alle gebieden slecht... _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
spufi Tux's lil' helper
Joined: 25 Apr 2002 Posts: 119 Location: Mechelen - Belgium
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 12:36 pm Post subject: |
|
|
aangezien de main page momenteel down is, kan 'k hun specs & requirements niet checken, maar zelf heb 'k reeds jaren een account bij #shell.be, voor gelijkaardige doeleinden: nmap tests van m'n WAN poort etc ...
Geen idee of dit volledig aan je behoefte kan voorzien though, irc bv is er niet meer toegelaten. |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
|
Back to top |
|
|
Rainmaker Veteran
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 2:55 pm Post subject: |
|
|
Heel mooi!
Vraag me af hoe je wil controleren / bijhouden wie misbruik maakt van je systeem, maar ik denk dat het voor een groot deel ook wel "op goed vertrouwen" kan draaien.
Hoop alleen niet dat je er een spammer / scanner tussenkrijgt, waardoor jij op je flikker kunt krijgen.
*edit: Even een klein bugreportje:
- Iedere keer als ik iets "fout" invul bij het registreren, worden alle velden gewist. Zelfs al komt dit doordat er een hoofdletter in mijn gebruikersnaam staat.
- Wat zijn de eisen aan een wachtwoord? Staat niet in de FAQ, maar ik heb wel 10 keer alle veldjes moeten invullen, omdat mijn wachtwoord "te kort" was.
- Na de registratie zie ik "The account "rainmaker" is now yours" en linksboven in de hoek "disaster is verwijderd". Nog een debug statementje er vergeten uit te halen? _________________ If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit. |
|
Back to top |
|
|
+O! n00b
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 5:16 pm Post subject: |
|
|
Website en shell zijn al een tijdje onbereikbaar.
Is de service stopgezet ?
Grtz, Philip. _________________ Nature doesn't need to be improved,
it need's respect ... |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 12:59 pm Post subject: |
|
|
Het bedrijf waar ik de server had staan heeft het contract verbroken omdat ze teveel klachten kregen van users die hun account misbruikten.
Nu gaat het wel lukken om een ander bedrijf te vinden om alles te plaatsen, maar het probleem is dat ze het contract hebben verbroken zonder voorafgaande waarschuwing en ik dus geen tijd had om de site en al mijn code om het systeem te onderhouden te backuppen.
Dus ga ik eerst aaaaaalles opnieuw van scratch moeten schrijven voor ik opnieuw kan starten _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
Q-collective Advocate
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 4:12 pm Post subject: |
|
|
garo wrote: | Het bedrijf waar ik de server had staan heeft het contract verbroken omdat ze teveel klachten kregen van users die hun account misbruikten.
Nu gaat het wel lukken om een ander bedrijf te vinden om alles te plaatsen, maar het probleem is dat ze het contract hebben verbroken zonder voorafgaande waarschuwing en ik dus geen tijd had om de site en al mijn code om het systeem te onderhouden te backuppen.
Dus ga ik eerst aaaaaalles opnieuw van scratch moeten schrijven voor ik opnieuw kan starten |
Lijkt me tijd voor juridische procedure, of heb je geld terug gehad?
Kan toch zomaar niet |
|
Back to top |
|
|
+O! n00b
|
Posted: Sat Apr 26, 2008 1:07 am Post subject: |
|
|
garo wrote: | omdat ze teveel klachten kregen van users die hun account misbruikten.
|
Jammer
'k Hoop dat je alles goed dicht getimmerd krijgt. En alvast bedankt voor de tijd dat ik de server wel kon gebruiken.
Grtz, +O! _________________ Nature doesn't need to be improved,
it need's respect ... |
|
Back to top |
|
|
garo Bodhisattva
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 10:45 am Post subject: |
|
|
Q-collective wrote: | Lijkt me tijd voor juridische procedure, of heb je geld terug gehad?
Kan toch zomaar niet |
Zij zitten in Amerika, ik zit in Europa, en ze hebben waarschijnlijk daarover wel iets in het contract staan, veel ga ik niet kunnen doen. _________________ My favorite links this month:
- Surf Random
- Web-based SSH
- Stop Spam |
|
Back to top |
|
|
|